۱۳۹۱ شهریور ۹, پنجشنبه

استفتائات 4

هاردکور در اسلام

به یک مطلبی در دفتر یکی از همکاران شما برخوردم. البته ببخشید که از دفاتر استفاتائات دیگری هم سود می برم. زیرا به هر حال مرجع تقلید ما جوانان مخ لس شمایید. مکارم شیرازی در خصوص تنبیه بدنی زن پاسخ هایی را در تارنمای شخصی اش گذاشته که در اینجا می آورم:
سؤال
آيا صحيح است كه در قرآن مجيد اجازه داده شده كه اگر زن از حقوق زناشويى سرباز زند، او را تنبيه بدنى نمايند؟
پاسخ
جاى ترديد نيست كه اسلام خدمات پرارزشى به جامعه زنان عالم كرده و حقّ بزرگى به گردن آنها دارد، حتّى آن دسته از نويسندگان تاريخ تمدّن غربى كه نظر خوشى به اسلام ندارد، مانند «كرين برينتون» و «جان كريستوفر» و «روبرت لى وولف» در كتاب تاريخ تمدّن غرب و مبانى آن در شرق، صريحاً اعتراف مى كنند كه نهضت اسلام كمك مؤثرى به بهبود حال زنان نموده و قرآن مجيد نيز دستورهاى مؤكّدى در اين باره صادر كرده است; نمونه آن، آيه شريفه «وَ عَاشِرُوهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ» و «و هُنَّ لِبَاس لَكُمْ وَ اَنْتُمْ لِبَاس لَهُنَّ» مى باشد.
در بيانات پيشوايان اسلام بقدرى درباره خوشرفتارى با زنان تأكيد شده كه فرموده اند در برابر آنها حتّى ترشرويى نكنيد: «لا يُقْبَحُ لَها وَجْهاً»
همچنين زنان را موظّف كرده كه با نهايت مهربانى و خوشرفتارى با شوهران خود رفتار نمايند.
امّا در مورد تنبيه خفيف بدنى زنانى كه حاضر به اداى حقّ زناشويى نيستند، دستور صريح قرآن اين است كه شوهر نخست از طريق پند و اندرز، سپس با جدا كردن بستر خويش و قهر كردن وارد گردد; اگر هيچ وسيله اى مؤثّرنشد، در اين صورت مى تواند از تنبيه خفيف بدنى استفاده كند و بديهى است كه اين موضوع، يك موضوع كاملا استثنايى و در حقيقت حكم جرّاحى يك بيمار را دارد كه مخصوص موارد ضرورت است.
حتّى اگر شوهر نيز از انجام حقوق زناشويى سرباز زند و راهى براى وادار ساختن او به انجام اين حقوق، جز تنبيه بدنى نباشد، حكومت اسلامى حق دارد او را تنبيه بدنى نمايد.
اين نكته لازم به يادآورى است كه در بعضى از زنان – طبق نظريّه روان شناسان – همواره يك حالت «مازوخيسم» (آزار خواهى) وجود دارد كه گاهى به عللى تشديد مى گردد و به صورت يك بحران روانى بروز مى كند; در اين گونه موارد بحرانى و استثنايى، تنبيه ملايم در تسكين روحى آنها مؤثّر است.
به اين نكته نيز بايد توجّه داشت كه تنبيه مزبور نبايد طورى باشد كه موجب مجروح شدن يا حتّى سياه و كبوده و سرخ شدن بدن گردد.
خواستم نظر شما را هم درباره این مطالبی که آیت الله مکارم شیرازی عنوان کرده بدانم. ایشان کتک زدن را از نظر درمانی مفید دانسته اند. مثل اینکه در روایات هست مستحب است بر کپل بکوبید! خواستم از فواید کتک زدن در دین مبین اسلام بگویید. واقعا این در حد یک معجزه است. الله در 1400 سال پیش می دانسته که کتک زدن زنان فواید درمانی دارد و علوم جدیده تازه به حرف آن رسیده اند. الله اکبر! الله اکبر! آدم واقعا می ماند که چه بگوید!
Nakhoda
هو الهارد کور
ببینید، مساله این است که دین مبین اسلام و قرآن پر است از نکات و معجزاتی که متاسفانه هیچکدامش را ما خودمان نمی توانیم استخراج کنیم و این کفار همه معجزات را از ما استخراج کرده و به نام خودشان می زنند.
یادم هست که شبی نزدیک سحر، برای قضای حاجت برخواستم تا به بیت الخلا عزیمت کنم.
همچنان که می رفتم صدایی از اتاق بنده زاده به گوشم رسید. کنجکاو شدم و داخل شدم و دیدم بنده زاده خواب رفته ولی تلویزیونش روشن است.
علی ایحال با تعجب دیدم که عظمت اسلام تا کجا در غرب نفوذ دارد، به طوری که حتا در فیلم های قبیحه شان هم از روایات و سنن و احادیث بهره می برند. مثلا همین سنت الهی ضربه به کپل را در آنجا اجرا می کردند.
خلاصه ما دست به تنبان، مات و متحیر از عظمت اسلام بودیم که دیدیم در صحنه دیگری حتا ایشان سنت حسنه شلاق زنی را نیز اجرا می کردند.
یادم هست که آن روز ما نمازمان قضا شد و دم ظهر که، این مساله را با علمای حوزه در میان گذاشتم، ایشان نیز آن صحنه ها را دیده و همگی متحیر از عظمت اسلام شده بودند.
لذا این کفار که با این بهانه ها انگشتشان را در سوراخ حقوق بشر ما تپانده و هی فشار می دهند، آیا نمی بینند که خودشان در فیلم هایشان سنت رسول الله را اشاعه می دهند؟
خوب اگر بد است، خودتان چرا می کنید؟
والله العالم
الاحمق
سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی
پنجم زیر مقعده 1429 هق
بیضیه قم

باز هم سروش

هو القطیف
حضور سرور معزّز آیت الله العظمی کمرونی
بفرمائید حکم عبدالکریم سروش (حاج فرج دبّاغ سابق) که گفته است «رابطه وحی و محمد رابطه باغبان و درخت است نه خطیب و بلندگو» چیست؟ و اصولاً حضرت عالی وضعیت ایمانی این قماش «روشنفکران دینی» را چگونه مظنّه می فرمائید؟
مستحضر هستید که این سخن شعر گونه نهایتاً بدان معناست که قرآن سخن حضرت باری نیست، بلکه تعبیر رسول از وحی الله است.
امضاء
کارگردان مخ لس ائمه ی اطفار
مجید مجیدی
پ. ن. 1 بنده ی حقیر چون از رأی منیع حضرت عالی مطلع بودم پیشاپیش حکم تکفیر این ناکس منافق را صادر نمودم. رجاء واثق دارم که حرجی بر بنده وارد نیست. نه؟
پ.ن. 2. جلوس حضرت تان بر مسند مدیریت را به بیضه ی ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای و شرکا تبریک و تهنیت گفته و علو درجات در چاه جمکران و کلوزآپ به مسند جلیله ی ولایت فقیه را جهت حضرت عالی مسئلت دارم.
پ.ن.3. با توجه به کسادی کار فیلمسازی، مزید امتنان است اگر رخصت فرمائید فیلمی مستند از مقامات آفاقی و انفسی حضرت عالی تهیه نمایم. بدیهی است تمام مخارج تهیه و توزیع فیلم توسط وزارت ارشاد اسلامی (مددّ الله سانسوراتها) تقبل خواهد شد.
Farhad
هو المالة
اولا ایشان از سوابق خوبی در برپایی حکومت اسلام ناب محمدی داشته اند و به همراه دیگر دوستانشان نقش چهار پایه ای را که ما موقع سوار شدن بر الاغ استفاده می کنیم برایمان بازی کردند.
دویمّا ایشان گمان کردند که حالا چون خدمتی با ما کرده اند حالا می توانند به عوض ما که وارثان برحق رسول الله و امام زنان هستیم، درباره قرآن نظر بدهند و اصطلاحا جو گیر شده اند.
در حالی که امروز که ما افسار در دستمان است، ما توی دهن ایشان می زنیم، همچنان که توی دهن کمونیست ها و ملی مذهبی هایی که ایشان هم چهارپایه ما بودند زدیم.
معهذا می دانیم ایشان این ایده را در جواب کسانی که چپ و راست انگشت در سوراخ قرآن می کنند، از خود بروز داده اند و مثل حجت الاسلام فریبا خاتمی می خواهند یک جوری جوانانی که این پرسش ها را می کنند هدایت کنند و لذا ایشان نیتشان خیر است ولی شما عجالتا از طرف ما مشت محکم بزنید تا بعد ببینیم چه می شود.
در باب فیلمسازی هم نمی دانم از چه چیز ما می خواهید فیلم بسازید.
ما از صبح تا شب در منزل نشسته ایم و بیضه مبارک را باد می زنیم و راهی که می رویم تا مبال و بالعکس است که خوب نمی شود فیلم بگیرید.
شب هم که با عیالات متحده با هم نماز جماعت میخوانیم که از آن هم نمی شود فیلم بگیرید.
البته گاهی هم سری به حوزه و حجره می زنیم که خوب واضح است که از آنجا هم نمی شود فیلم بگیرید، چرا که اگر هم بگیرید بعدا باید صحنه هایش را حذف کنید و دیگر چیزی نمی ماند.
وانگهی تا شما بخواهید از ما فیلم بگیرید، ما خودتان را فیلم کرده و به تمام عالم نشان می دهیم.
لذا شما اگر نیتتان پاچه خواری بود، با همان نطقی که کردید حاصل شده و توصیه کردیم برادران در ارشاد و غیره هوایتان را داشته باشند.
السلام علیکم و زحمة الله و درکاته
الاحمق
سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی
هیجدهم زیر مقعده 1429 هق
بیضیه قم

عمه و زلزله

با درود و تهنيت
بزرگوارا ! من بنده اي هستم مسكون در بر پاكستان ! شبانگاهان مشغول رويت فجايعي كه بر سر بانوان غربي در فيلم PORNO مياورند بودم و استغفرالله ميفرستادم . چون بحال نعوظ رفته بودم ناگهان با صداي مهيبي اطراف و اكناف بلرزيد و بارش سنگ و كلوخ از سقف آغازيدن گرفت ! چون سقف فرو ريخت من خود را بروي عمه خفته خود ، در طبقه اول ديدم و دانستم كه اين مشيت الهي بوده كه ايشان دست بر قضا لخت باشد و من هم لخت باشم و با همان حال نعوظ ، زنده در آغوش او افتم ، لذا فرياد زدم : » آخ جون ، عمــــــــــــــه !!!» و او فرياد زد:» آخ جون برادر زاده !!» و اندام نحيف و چروكيده وي را در بر كشيدم و كام دل از او جستم و اين در حالي بود كه از آسمان آجر و آهن بر زمين ميريخت و بر ما كه اصابت ميكرد از خود يك » آخ !! » در ميكرديم !! و صداي شيون و فرياد از اصناف و اكناف ! بگوش ميرسيد و ما بخيال زمين لرزه بوديم .
افسوس كه با خبر شديم زلزله نبوده و استكبار جهاني بمب تركانده اند در آنجا ! و ما بسيار هراسان بوديم از عملي كه انجام داده بوديم مضاف بر اينكه تست babycheck عمه جان نيز مثبت شده است !! و من مانده ام كه چون زلزله اي در كار نبوده ،جواب پدر و شوهر عمه را چه بدهم !!
از آنجايي كه بمب تركاندن نيز همانند زلزله يكي از حوادث غير مترقبه است از آن مقام شامخ استدعا دارم يك فتوايي از خود در بكنند تا ببينيم آيا احكام زلزله براي تركاندن بمب هم صادق است يا خير ! باشد كه اين فتوا را به پدر و شوهر عمه خويش نشان دهيم و جان بيمقدار خويش را در ببريم !
ضمنا بفرماييد كه آيا حكم افتادن بروي عمه در هنگام زلزله ، در ساير حوادث غير مترقبه مثل سيل و آتش سوزي و گردباد و آتشفشان ! و ….. صدق ميكند يا خير ؟!! كه اگر باز هم اين اتفاقات رخ داد جميع مسلمين تكليف خود را بدانند و مثل من كاري صورت ندهند كه :باز آرد پشيماني !!!!
freeman625277
هوالفاتق
اِنَّ اللهَ خَلَقَ العَمَّةُ دَرعٌ
براستی که خداوند عمه را سپر [برای فحش خوردن و ...] آفرید.
حکم زلزله در این مورد مصداق ندارد. چرا که زلزله را خدا می فرستدو بمب را بشر. لکن اگر بمب را مسلمین ترکانده باشند، چون ایشان عمله الهی هستند، می شود حکم زلزله را بدان تعمیم داد، اما اگر بمب مال کفار باشد نمی شود.
لذا شما تحقیق کنید بمب مال کی بوده و اگر هم نیافتید یا شک کردید، دو رکعت نماز خوابیده و سه رکعت نماز دولا بخوانید و یک مثقال طلا به بیت ما بفرستید و بگویید «انشاء الله که مسلمان بوده».
در این صورت بچه حلال زاده می شود و بهتر است وی را وقف خدا کرده و به مدرسه طلاب بفرستید که همچون ما آیت الله شود.
در مورد سایر حوادث اگر حادثه، الهی باشد بلی. فقط در هر مورد شما باید وضعیت درستی داشته باشید، چون در سيل و آتش سوزي و گردباد و آتشفشان اگر مانند زلزله در طبقه بالا باشید کاری ازپیش نمی برید و حکمی لازم ندارید.
السلام علیکم و زحمة الله و درکاته
الاحمق
سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی
بست چهارم زیر مقعده 1429 هق
حوزه بیضیه قم

دو جنسی

حکم کسی که دو جنسه است چیست؟ حق جماع دارد؟ با چه کسی با زن یا با مرد؟
Arash_Bikhoda
هو المفتی
فاعل بودن و مفعول بودن هر یک نعمتی خداداد است.
یادم هست آن موقع ها مثلی بین طلاب جوان و هم دوره ای های ما رایج بود و آن این بود که می گفتیم: زمانی که شما سوراخ گوشتان را با انگشت می خارانید، گوشتان بیشتر فیض می برد یا انگشتتان؟! خوب معلوم است، گوشتان.
لذا ایشان به دلیل این فیض دوباره به جای 17 رکعت نماز بایستی در روز 34 رکعت بخوانند و به جای یک ماه روزه باید دو ماه روزه بگیرند و به جای خمس باید نصف بدهد.
این که با زن جماع کند یا مرد بستگی به انتخاب خودشان دارد. می تواند اولی را اختیار کند، می تواند دومی را.
البته اگر دومی را انتخاب کند، طبعا بایستی از باقی احکام زنان مانند ارث و حجاب و … نیز تبعیت کند.
این نشان می دهد که دین مبین چگونه عدالت را بین گوش و انگشت برقرار می سازد.
یعنی آن که فیض بیشتری می برد، جای دیگری باید تاوانش را بدهد تا عدالت الهی برقرار گردد.
والله العالم
الاحمق
سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی
بست هشتم زیر مقعده 1429 هق
بیضیه قم

چند پرسش

بیماری امام بیمار در روز عاشورا چه بوده است و چطور حضرت دچار این بیماری شدند؟
هو البیضة
حضرت سگجا (عر) به بیماری صعب العلاجی مبتلا شده بودند که بدان عِقدُ البیضة می گویند. این عارضه که در فرنگی بدان «بیضه پاپیونی» گفته می شود، در شب تاشورا و بعد از اتمام حجت امام حسین (عر) بدیشان عارض شد.
همیشه حرکات رکوع و سجود در نماز باعث میشود که در مومنین و مومنات باد شکم تولید شود، حکمت وضع این حرکات توسط باری تعالی چه بوده است؟
البته باد همیشه تولید می شود، لکن رکوع وعلی الخصوص سجود موجب تسهیل تخلیه آن می گردد.
نشانه های حکمت الهی در هر یک از احکام قابل استخراج است. من جمله همین حالت که مؤمنین با توجه به این فشار و با توجه به آن که هر بادی و به هر میزان موجب تخریب نماز، ستون دین مبین اسلام می گردد، تحت آزمایش الهی قرار می گیرند و همچنان که در ماه مبارک رم از آن روزه می گیرند تا چیزی از دهان به ایشان وارد نشود، هنگام رکوع و سجود بایستی گوزه بگیرند تا چیزی از مقعد از ایشان خارج نشود.
آیا چاپ تصاویر آنجای انسانها در کتابهای درسی و پزشکی جایز است؟
اگر طلبه ها از دیدن تصاویر به حرام بیفتند، احوط آن است که چاپ نشود. اما اگر برای تحصیل ایشان واجب باشد، احتیاط واجب آن است که طلبه ها مستقیما نگاه نکرده و در آینه بدان ها نگاه کنند.
بهترین ورزش از نظر اسلام چیست؟
روایت است که هرزة رسول فرموده اند به فرزندانتان تیراندازی و اسب سواری بیاموزید.
لکن کلا ورزش هایی مانند شمشیر زنی، کشتی، کراته و هر نوع ورزشی که موجب تقویت مشت زنی و لگد پرانی و این ها شود در اسلام پسندیده است.
همچنین به مسوولین ورزشی حکومت اسلامی توصیه می کنم رشته های ورزشی مانند نارنجک بندی، تیراندازی به مرتد، شلاق زنی استقامت، قطع دست و پای سرعت، پرتاب آدم از بلندی، سنگپرانی و وزنه برداری با طناب دار را به رشته های ورزشی اضافه کرده، ترویج دهند.
والله العالم
الاحمق
سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی
یکم زیر بچه 1429 هق
حوزه بیضیه قم

حلال یا حرام؟

به نام خداوند درنده ی مهربان
استاد گرامی علامه سنبلعلی،
آیا راست است که دایناسورها وجود داشته اند یا نه؟ و اگر راست است چرا نسل آنها منقرض شده است؟
اگر نسل آنها منقرض نشده بود، می شد آنها را خورد یا از نظر دین مبین اسلام گوشت دایناسور حرام است؟
با درود به روح ملشوتی امام قاتل و آرزوی تول عمر برای مقام معظم رهبری
ابوذر کفتاری
Farhad
هو الکفتار
دانشمندان فصیل هایی را پیدا کرده اند که نشان داده داییناصر ها وجود داشته اند.
علمای اسلام در باب انقراض داییناصر دو نظریه دارند.
نظریه اول این است که داییناصر نام دیگر یکی از اقوام عاد یا ثمود است که به پیامبرشان توجه نکرده و ایمان نیاوردند و خداوند آن ها را با عذاب الهی هلاک کرد.
نظریه دیّم که بین علماء مقبول تر هم هست برطبق روایات و قصص قرآنی هرزة نوح (یوگ) از هر حیوانی یک جفت را در کشتی خود سوار کرد که در استفتاهای قبلی مستندات آن را آوردیم.
یقینا داییناصر در میان حیوانات سوار بر کشتی نبوده است و لذا منقرض شده است.
در باب این که می شد آن ها را خورد یا نه نمی شود به سهولت فتوا داد، ولی کلا برای آن که ببینیم حیوان چارپایی خوردنی است یا نه باید سه خاصیت را مد نظر قرار دهیم:
اول آن که پشم داشته باشد. لذا چارپایانی که پوست دارند مانند انسان خوردنشان حرام است.
دویّم آن که قابل وطی باشد. چرا که اگر نباشد کلی از فتاوی ما که درباره وطی با حیوانات و حلال و حرام شدنشان است بی مصرف می شوند.
سیّم آن که گاز نگیرد، اگر لگد بزند مانعی ندارد. هرچند حیوانات لگد زن معمولا خوردنشان مکروه است.
مثلا سگ و گربه هر دو شرط اولی را دارد، ولی چون گاز می گیرد خوردنش جایز نیست.
یا موش شرایط اول و سیّم را دارد، ولی چون شرط دویّم را ندارد خوردنی نیست.
والله الظالم
الاحمق
سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی
دویّم زیربچه 1429 هق
بیضیه رم


طواف

حاج آقا ها و حاجيه خانم هاي بدبخت فلک زده که تنها سفر خارج از کشور بيشتر شون همين حج و شرکت در مراسم سنگ پراني شيطان و قتل عام گوسفندان بيچارست هنگام چرخ زدن و طواف آنهايي که به منزل خدا نزديک ترند راه کوتاه تري مي پيمايند و آنهايي که دورترند مسافت درازتري طي مي کنند . اين بي عدالتي محض است. بهترنمي باشد جنابعالي فتوا داده مسلمين به جاي چرخيدن مثل بچه ي آدم از جلوي منزل باري تعالي گذر کنند تا بيش از اين رسواي جهانيان نگرديم.
هو المقاوم
چه آن هايي که نزديکترند و چه آن هايي که دورترند به يک تعداد دور مي زنند و اين که کي چند دور بزند مهم است.
درازي و کوتاهي نزد خداوند فرقي ندارد، بلکه پايداري و تقوا شرط است. چه بسيار دراز روندگاني که در نيمه راه ملکوت مي مانند و چه بسيار کوتاه روندگاني که راضيه و مرضيه را با هم در مي نوردند.
يا ايها النفس المقاومة ادخلوا بالسلام في راضية و مرضية
والله العالم
الاحمق
سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی
سیّم زیربچه 1429 هق
بیضیه رم

گوسفند و مقام معظم

السلام علیک آیت الله عزیز مرجع تقلید
یاد دارم پسر رهبر حالشان خوب نبود و حامله بودند
علی آقا(شیره ای) به بنده دستور دادند یک گوسفند برای ایشون
قربانی کنیم…گوسفند را که خریدم در حیاط قرار دادم و رفتم قصاب بیاورم وقتی برگشتم دیدم که آقا علی شیره ای با وقاحت تمام روی گوسفند دراز کشیده و با او وطی میکند!
خواستم ایشان را قصاص کنم اجازه ندادند به نظر شما حکم این شقاوت چیست؟
جالب است بدانید انواع زنان را در بارگاه خود دارد ولی همیشه می گوید گوسفند و گاو چیز دیگریست
تنها کاری که کردند این بود که گوسفند را به 42.5 کیلومتری برده و اعدام کردند!چرا که معتقد بودند گوسفند موجب تحریک رهبر شده است!
خواهشمندیم که رهبر را راهنمایی بفرمایید
دفتر نماینده ی رهبر شیره
سردار در مقدمه
هو المفعول
البته در صحت این روایت به نظر بنده محل تردید است، چرا که با توجه به شناختی که بنده از مقام منظم دارم و از سوابق ایشان در دوران طلبگی اطلاع دارم، این تهمت ها به ایشان نمی چسبد.
اما اگر آن گوسفند حجاب اسلامی را رعایت نکرده باشد، حد جاری شده صحیح است. چرا که طبق احکام شرعی چنین حیوانی قابل ذبح کردن نیست و گوشتش نیز حرام می شود.
البته اگر آن گوسفند از سادات می بود، حرمت نمی یافت. یعنی اگر گوسفندی از سیّدی باردار شود و یک سیّد یا سیّده برّه بزاید، آن برّه هر چقدر هم وطی شود حرام نمی شود.
والله العالم
الاحمق
سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی
نهم زیربچه 1429 هق
بیضیه رم

حقوق بشر

حضور استاد گرام علامه آیت الله العظمی کمرونی (سرته)
بنده دانشجوی مدرسه ی عالی امام خمینی (روحی لتراب مقعده فداه) در رشته ی جن شناسی تطبیقی هستم. مع الأسف جهة نگارش رساله ی دکترای خود دچار ضیق و حرج تام و جری گشته ام و لاجرم لازم دیدم تقریحی حضور پرفتوح تان معروض دارم. رجاء واثق دارم فیض علم لندنی تان چون شمیم اویس قره نی مشکل گشا خواهد بود.
اولاً بفرمائید حکم شرعی «حقوق بشر» در اسلام چیست؟ آیا در شریعت کریهه ی اسلام، حقوق بشر اسلامی داریم و اگر داریم بفرمائید اسلام بر چند ماده ی اعلامیه ی جهانی حقوق بشر مذعن است و خواهشاً رفرانس بدهید که مواد مذعن بهما از کدام آیات و روایات سخیفه استخراج شده اند.
ثانیاً بفرمائید آیا حقوق بشر در مورد اجنّه هم صادق است یا اجنّه ی مکرمّه (ذَهَّب الله سُماواتهم) حقوق علی حده دارند.
اجرتان با امام زعفر کاذب (عر)
سیدعبدالسمور فربیخته
Farhad
هو الجلّاد
به هول و قوّه الهی، اسلام برای هر چیزی حکم شرعی دارد، و اگر هم نداشته باشد به برکت وجود روحانیت شیره، بی حکم و فتوا نمی مانیم.
حقوق در اسلام بر دو قسم است: حق الله و حق الناس.
حق الله یعنی آن حقی که بر گردن مردم است در برابر خداوند و حق الناس یعنی آن حقی که بر گردن مردم است در برابر مردم دیگر که اولیاءالله باشند.
اما در باب حقوق بشر، در دین مبین اسلام و مکتب والای شیره، همه انسان ها حق دارند مسلمان شیره اثنی حشری باشند.
ما از حقوق بشر تا بقوق حشر همه را تعریف می کنیم.
یعنی از زمانی که نطفه ای بسته شد، ما برایش حق و حقوق تعیین می کنیم تا زمانی که ریغ رحمت را سر کشید.
ما بشر تعیین می کنیم.
ما توی دهن بشر می زنیم.
ما تا فی الخالدونش حکم تعیین می کنیم.
ما تعیین می کنیم که چه بخورد، چگونه بخورد، چه بپوشد، چه بگوید، چه بکند، چگونه بکند، چه بدهد، چگونه بدهد، به چه فکر کند و الخ.
ما این همه حق برای مسلمان قایل می شویم که هیچ حقوق بشری نمی تواند.
در باب اجنّه، ایشان حقوق خودشان را دارند و برحسب این که مسلمان و پیرو جعفر جنّی بوده یا کافر و پیرو زعفر جنّی باشند، حقوقشان فرق می کند.
اما اگر کسی از جنیان فضولی کند و بخواهد وحی الهی را استراق سمع کند، شهاب هایی به ایشان پرتاب خواهد شد و این شهاب هایی که گاهی در آسمان مشاهده می کنید، بدانید که تیر هایی هستند که به دنبال یک جن فضول روانند.
الجن
و ما بر آسمان دست‏يافتيم و آن را پر از نگهبانان توانا و تيرهاى شهاب يافتيم (8)
و در [آسمان] براى شنيدن به كمين مى‏نشستيم [اما] اكنون هر كه بخواهد به گوش باشد تير شهابى در كمين خود مى‏يابد (9)
والله الظالم
الاحمق
سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی
نهم زیربچه 1429 هق
بیضیه رم

روز جهانی حقوق بشر

هزور آیت الله العظمی حاج سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی (قدقد سرسره)
حاج آغا چند روز دیگه مراسم بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر (استغفر الله ربی و تابوک الیه) می باشد که البته توسط دشمنان اسلام طراحی شده. آیا مراسمی مشابه برایت از مشرکین برای این روز در نظر گرفته شده؟
لطفا” احکام این روز رو هم برای ما تشریح بفرمایین
خدا هر چقدر میخواهید در آخرت به شما بدهد.
نسیم در حقوق بشر
هو البوق
همانطور که قبلا هم گقتیم این ها همه اش توطئه نُعوظی بالله کمونیست های صهیونیست است (ببخشید که فحش می دهیم).
این ها از درک این همه حقوقی که ما برای بشر قایلیم عاجزند و هی انگشت در سوراخ بشری ما می کنند و بهانه می تراشند که خشتک اسلام را بر باد دهند.
اگر همین کفار مقایسه ای کنند با کشورهای خودشان خواهند دید که مثلا:
  • در کشورهای آن ها هیچ مقامی حق ندارد برای خودش اراجیف بگوید، ولی در مملکت امام زنان رهبر و رییس جمهور و وزیر و وکیل حق دارند هر مزخرفی بگویند و کسی جلویشان را نمی گیرد.
  • در کشور های آن ها پلیس حق ندارد به کسی توهین کند، اما در مملکت ما پلیس هر غلطی می تواند بکند و به کسی هم مربوط نیست.
  • در کشور های آن ها کسی حق ندارد دانشجو و کارگر را به بهانه اعتراض کتک بزند و زندانی کند ولی بحمد الله در مملکت اسلامی اطلاعات و پلیس و حراست و سپاه و این ها همگی حق دارند.
  • در کشور آن ها کسی حق ندارد امر به معروف و نهی از منکر کند، اما بحمد الله در مملکت امام زنان هر بسیجی کون نشوری حق دارد هر زمان احساس کرد که اسلام در خطر است با قمه و کلت و اینها اسلام را نجات دهد.
  • و … و … و
خوب این ها چیست؟ دسته بیل است؟! نه خیر همه این ها حق است و ما این همه حقوق داریم که آن ها ندارند. اما اینقدر وقیح اند که باز هم انگشت در سوراخ بشری ما می کنند و هی به ما فشار می آورند.
تازه آن ها مگر خودشان گوانتانامو ندارد؟ مگر آن برادر مسلمان ما چه جرمی کرده جز این که یک نارتجک در بازار در کرده، یا این که یک طیّاره را زده به یک خانه؟!
خوب این گوانتانامو دارد حالا؟
خوب است ما هم این سرباز های آمریکایی کمونیست را بگیریم گوانتانامو کنیم؟
اما بدانید، این عمّت مسلمان همیشه در پهنه مثل همیشه پشت محکمی به مشت این ها خواهد زد و دست آغا امام زنان از شلوار بسیجی بیرون خواهد آمد.
شرُّ من الله و قحطٌ قریب
الاحمق
سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی
دهم زیربچه 1429 هق
بیضیه رم







هیچ نظری موجود نیست: